Repülőrajt

Olvasási idő: 4 perc

Egy kis magyarázat: mit is jelent az, hogy repülőrajt?

Repülőrajt főnév (sport): Gyorsasági (főleg kerékpár- és motor-) versenyeken a rajtnak az a módja, hogy a versenyzők a rajtvonal előtt, meghatározott távolságból indulnak el, s a rajtvonalon való áthaladás (és az időmérés megkezdésének) pillanatában már teljes lendületben vannak.

Szóval, azt szeretném, ha TE is repülőrajtot vennél a vállalkozásoddal, és nem csak akkor, amikor a piac már lendületben van!

Készítettem egy egy órás videó anyagot, hogy címlistát építsek, és új cégeket is elérjek. De a témája annyira fontos, hogy nektek is közzéteszem, kedves régi partnereim! A videót majd Ti is megnézhetitek, később kiküldöm a linket. De gyorsan leírom a lényeget nektek. Ezért született ez a blog cikkem. Íme!

Na most aztán tényleg kiderült, ki milyen vezető. Szerencsére sok cégnél tapasztalom azt, hogy a vezetők nem néznek TV-t. És ez a helyes életmód. Nem, ettől még nem lesznek kevésbé informáltak, mert ott vannak azok a szakmai kommunikáció csatornák ahol a cég számra valóban fontos tartalmakat elérik. 

Ha TV híradó alapján informálódik valaki a világról, akkor csak azt a képet látja, amit engednek neki látni.  Az pedig elég depresszív. Rossz hangulatban pedig MINDIG ROSSZ DÖNTÉST HOZOL!! 

Ha valaki próbálta megtartani a vidámságát, és valamivel táplálta az életenergiáját, azok a vezető képesek voltak jó döntéseket hozni COVID idején is. 

FEL KELL ÉBREDNI ÉS REPÜLŐRAJTOT VENNI A CÉGEDDEL, HOGY JÓL JÖJJ KI EBBŐL A KUTYA HELYZETBŐL.

Íme a repülőrajt receptem:  

  1. Bőségben kell gondolkodni, nem szűkösségben! A baj az, hogy a média kommunikációja ebben nagyon profi: szűkösség, baj, járvány, halálos áldozatok, ….jaj a hócsukám tele van ezzel. Nem ez a valóság. Viszont ezzel a depresszív hozzáállással nagyon könnyű befolyásolni és kontrollálni az embereket. Neked BŐSÉGBEN KELL GONDOLKODNOD!!! Ha továbbra is azt gondolod, hogy nincs megoldás, nincs ember, nincs pénz, nincs ügyfél, …. hát barátom igazad lesz! Nincs. De ha tudod, hogy van megoldás, van lehetőség, van ügyfél, akkor nyertél! Mert megtalálod őket!!! Ha még részletesebben érdekel  téma, még több konkrét eszközzel, akkor vegyél részt a következő Bőség Elérése tréningen! Jelentkezni itt lehet!
  2. Szedj össze minden lehetőséget, amiből azonnal lehet bevételt csinálni! Ez a legfontosabb feladat ilyenkor. A negatív hangulat miatt az ember elfelejt lezárni üzleteket, befejezni megrendeléseket, kezelni ügyfél érdeklődéseket. Ez 10-ből 10-szer így van. Mindig van egy csomó kallódó üzleti lehetőség. Ezeket össze kell szedni, és kőkeményen levadászni. Lehet, hogy olyan dologból tudsz pénzt csinálni, amit eddig nem forgalmaztál, nem szolgáltattál, nem gyártottál, de most végre piacra lehet dobni. Nekem is vannak új szolgáltatásaim, amelyek most lettek igazán kompatibilisek a piacom számára.
  3. Vizsgáld át a marketing kommunikációdat, és azonnal kezdj el hihetetlen volumenben kommunikálni! Jaj tudom, GDPR meg társait. Nem mondtam, hogy ezeket a szabályokat nem kell betartani. Ha kell, tudok egy jó GDPR szakügyvédet, de tényleg! 🙂  Viszont a lényeg: az üzleti kommunikációs csatornákat porold le, éleszd fel, és kezdj el igazán jó minőségben, releváns tartalmakat adni a közönségednek. Persze, ha cégeknek szolgáltatsz / árulsz, tehát csúnya szóval B2B üzleted van, akkor mások a kommunikációs csatornák, mint ha végfelhasználóknak tehát B2C ügyfélköröd van. De az alapgondolat ugyanaz! Kommunikálj velük, indíts marketing kampányokat, kerülj kapcsolatban a meglévő és a lehetséges ügyfelekkel! Kezdd el MOST!
  4. Vedd fel a kapcsolatot az összes idei és tavalyi ügyfeleddel (már ha nem 1000-es nagyságrendről van szó) személyesen (telefonon vagy egy kávé mellett élőben) és érdeklődj, hogy vannak, mit tettek a válság ellen, miben tudsz nekik segíteni. Legyen erre elég időd, mert az ügyfelek ezt szeretik. Egy kicsit informálódj első kézből a piacod valós állapotáról. Láss a saját szemeddel, hallj a saját füleddel. Érdekes élmény lesz!
  5. A csapat átszervezése: Az élet már átszervezte a működést az elmúlt 2 hónapban. Ha olyan a tevékenységed, hogy nem kellett teljesen leállnod, akkor úgyis vannak már átszervezések. Döntsd el, hogy ki maradhat továbbra is home officeban, hogyan lehet tartósan csökkenteni a költségeket.
  6. Állandósítsd azokat a változtatásokat / változásokat, amelyeket elvégeztél, és sikeresnek bizonyultak az elmúlt 2 hónapban. Hozz szigorú irányelveket, amelyek az elmúlt 2 hónap tapasztalatai alapján érdemesek az állandósításra! 
  7. Kezdj el képezni egy olyan pénzügyi vésztartalékot, amely segít a jövőben az ilyen és ehhez hasonló globális kataklizma túlélésében. Az, hogy lesz még ilyen, szerintem nem kérdés. A kérdés az, hogy Te ebből győztesen jössz ki, vagy vesztesen.

Remélem sikerült egy-két jó ötletet adnom, és tényleg repülőrajtot veszel MOST! Kiváncsi vagyok, Te hogyan kezeled / kezelted ezt a “szuper” helyzetet a vállalkozásodban?

Bőség!

Szilva szignó

A következő Bőség Elérése tréningre itt lehet jelentkezni! LINK

Ha olvasnál valamit, itt nézz szét: Könyvesboltom

Kattints ide a hozzászóláshoz