A Bőség elérésének bevált lépései

Mindenkinek megvan a maga receptje a sikeres vállalkozáshoz. Mindenki esküszik valamilyen tuti módszerre. Ez pont olyan, mint a fogyókúra. Ami neked bevált, az a tuti módszer.

Szerintem ez a bőség elérésével kapcsolatban is sokak számára ilyen. Vannak szkeptikusok, akik emiatt a sok tuti módszer miatt már valahogy immunisak lettek.

Ezzel én is így voltam egészen addig, amíg teljesen le nem padlóztam.

Nem voltam sosem egy “kudarcos” ember, valahogy sosem adtam fel. Azonban volt egy olyan helyzet az életemben, amikor szinte szó szerint teljesen a nulláról kellett kezdeni. Ekkor hirtelen eltűnt minden immunitásom a sikerreceptek ellen, és vadul el kezdtem keresni, hogy mi a tényleges módszer.

Egyet biztosan tudok: nincs egyetlen módszer és nincs egyetlen varázspálca sem. Amit megtanultam a saját káromon, hogy sok összetevőtől függ a bőség, de legfőbb képpen az én saját hozzáállásomtól.

Ami nekem bevált, az itt van:

  1. Tiszta, saját célok. Azért saját, mert a társadalom, az anyósom, a barátok stb persze elvárnak egy csomó mindent: jó kocsit, saját lakást, 5 misit a bankszámlán csak úgy tarcsiban, stb. Ezek mind jó dolgok, de a lényeg az, hogy NEKED MI A SAJÁT CÉLOD? Saját cél az, amitől boldog vagy, amitől képes vagy hajnalban kelni és amiért éjjel nappal dolgoznál és nem fáradnál el.
  2. Egy nagyon letisztult termék vagy szolgáltatás, amit adni akarsz, és amiben profi vagy, vagy azzá akarsz válni. Kell, hogy legyen valami olyanod, amire a többieknek szüksége van, és még hajlandók is fizetni érte jó sokat. Tehát kell egy igazán piacképes termék.
  3. ….. dobpergés….. és itt jön a lényeg! ISZONYATOS MENNYISÉGŰ KOMMUNIKÁCIÓ, kifelé a célpiacod felé, a potenciális vevőid felé. Az a mennyiségű kommunikáció, amit most ebben a pillanatban elképzelsz, na azt szorozd meg még ezerrel. Hidd el, ezt nem tudod eltúlozni. Ez tényleg így van. A környezet folyamatosan nyomaszt, hogy ne kommunikálj sokat. (Spam törvény, GDPR, stb. Ezek az elnyomás csatlósai.) Pedig pont annyira vagy élő és annyira vagy sikeres, amennyire komnunikálsz. Ez jelenti a kommunikáció mennyiségét és minőségét is.
  4. Folyamatos minőségellenőrzés, korrekció, minőségellenőrzés, korrekció. A negatív ügyfél véleményekből tudsz tanulni és ezek miatt tudod fejleszteni a termékedet. Fontos azonban, hogy az ügyfél reklamációkról beszélünk. Nem azokról, akik soha semmit nem vettek még tőled, az ingyenes termékeidet, szolgáltatásaidat fogyasztják, és fikázzák. Nem az ő véleményük a releváns. Nem, nem. Azokat a panaszokat kezeld, akik valóban az ügyfeleid. Akik távolról ugatnak téged, azokat hagy figyelmen kívül, esetleg tiltsd le a kommunikációs csatornáidról. Az ügyfelek véleménye viszont igenis fontos. A legfontosabb!
  5. Aztán még több kommunikációs csatorna bevonása a bizniszbe, és azokon nyomni kifelé a kommunikációt.
  6. Aztán megint egy kis termékfejlesztés
  7. Aztán még több kommunikációs csatorna, még jobb és még érdekesebb kommunikációk.

Vagyis ahhoz, hogy elérd a céljaidat hajlandónak kell lenned kilépni a fényre, megmutatni magad és folyamatosan kommunikálni!

Nekem ez bevált, és még én is folyamatosan tanulom az újabb kommunikációs módszereket!

Bőség!

Szilva szignó

 

Bőség tréning jelentkezés 

További könyvek

Kattints ide a hozzászóláshoz